woensdag 18 april 2012

Leuke youtube kanalen



Er zijn zo ontzettend veel youtube kanalen. Ik ga vandaag met jullie mijn favoriete youtube kanalen delen.



Cristina Grimmie (Zeldaxlove64)

Cristina is een geweldige zangeres. Ze doet covers, maar ze maakt ook haar eigen verzinsels. Ze gebruikt over het algemeen geen autotune alleen bij all above that is random wel.





Geweldige en super makkelijke nail art tutorials. Meer heb ik niet te zeggen.






Deze drie kanalen zijn van David. Hij doet van alles en nog wat. Zijn video's hebben altijd een onderwerp. Op zijn tweede kanaal DusDavidExtra, zet hij alle video's die hij niet goed genoeg vind om op zijn hoofdkanaal te zetten maar toch graag wil delen (denk aan volgs etc.). Zijn derde kanaal DusDavid games is een game kanaal met tja.. games. Op dit moment zijn en video's over minecraft, skyrim, pokemon, portal, freddy fish (ja echt waar) en nog meer!






MyLovebugLife

Teske is een leuke en spontane meid. Op dit kanaal plaatst ze van alles. Ik zou zeggen, gewoon even kijken!




Dit waren mijn favoriten youtube kanalen van de afgelopen tijd!

Hebben jullie nog leuke youtube kanalen?

Liefs, Cheyenne

1 opmerking: