zondag 22 april 2012

Review; Mini bodybutter H&M

Heeei, ik heb gisteren de mini bodybbutter van de H&M gekocht en ik laat jullie weten wat ik hiervan vind.


Ik vind deze bodybutter er echt super schattig eruitzien. Het is ook een handig formaat om mee te nemen. De geur van deze bodybutter is vanille (je had hem ook nog in de geur peach) en daar ben ik de laatste tijd helemaal weg van.

De meeste bodybutters hebben dikke substanties maar bij deze valt dat  wel mee. Zelf vind ik dunnere substanties fijner dan hele dikke. De geur is, zoals ik al zei, vanille. Als je de bodybutter hebt aangebracht, ruik je daarna nog heel lang de geur van vanille op je huid. Je huid wordt er heerlijk zacht van!






Ik ben dus erg tevreden over deze bodybutter. Hij ruikt heerlijk, je huid wordt er zacht van, het is een handig formaat en hij is natuurlijk super schattig!

Hebben jullie deze bodybutter al eens uitgeprobeerd?

Liefs, Laura

2 opmerkingen:

  1. i use chocolate mask...it's fantastic! If you want, take a look at my blog...we can follow each other if you like it! I hope...kisses

    http://truelovecomesonlyinboutique.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen