dinsdag 24 april 2012

Ebay watch list



Laten we maar lekker in de ebay sfeer blijven naar aanleiding van Laura's artikel gister. Vandaag deel ik met jullie mijn watch list, met verkopers uiteraard.




                                          r6208 Free Shipping! Golden Head Skull Gold-plating Diamante Adjustable Ring

Als eerste een gouden ring met een doodshoofd. Ik ben gek op doodshoofdjes. Normaal hou ik niet zo van goud. Maar deze is wel erg leuk. De zwarte details maken het helemaal af. De verkoper van deze ring is athena_lovly.

                            
Dit is een ring voor twee vingers. Ik ben een tijdje helemaal gek geweest van vampiers. Deze ring moest ik gewoon in m'n watch list hebben staan. De verkoper is factory-prices.

New Pretty Golden Color Square Cube Ear Studs Earring


Deze schattige oorbellen, hebben een goude kleur. Ze zijn heel subtiel en daar hou ik van. Ik hou meer van opvallende ringen of kettingen! De verkoper van deze oorbellen is beautycandy12.

                            Gk4255 New Fashion Jewelry Women's Retro Crown Eagle Wings Chain Necklace

Deze korte ketting met vleugeltjes staat ook op mijn watch list. Ik heb niet veel korte kettingen en daar moet verandering in komen vond ik. Dus hoppa deze ging ook op mijn watch list. De verkoper van deze ketting is tevens mijn favourite verkoper als het om sieraden gaat: gogo21shop.
                      


Deze schattige witte ring staat ook op m'n watch list. Deze is makkelijk te combineren, en past bij vrijwel elke outfit. Verkoper: Fashion-jewelry-home

                                                                                Ancient Bronze Lovely Candy Yellow Enamel Watch Clock Round Ring r426

Deze ring in de vorm van een horloge is gewoon ge-wel-dig. Verkoper: ggdd.56.

                            Retro Leaf Two Adjustable Finger Double Ring NEW
Als laatste deze double finger ring in de vorm van een blad. de verkoper: exrell.

Natuurlijk staat er nog veel meer op m'n watch list, maar ik heb een paar random dingen gekozen!

Meer van dit soort artikelen? Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen:

  1. Zijn wel leuk opzich, ik heb ook een webshop en verkoop ook dubbele ringen :D
    Zullen we elkaar volgen?

    Sweet kisses,
    Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen