zondag 15 april 2012

Van kledingkast naar kledingrek

Heeei, ik heb eergisteren een kledingrek aangeschaft in plaats van een kledingkast. Waarom en waar?


Waarom heb ik een kledingrek aangeschaft?
Ten eerste omdat het dan véél overzichtelijker is. Ik wist van veel kledingstukken niet eens meer dat ik ze had omdat ze in mijn kast lagen 'begraven'. Zo is alles veel overzichtelijker. Ik moet wel zeggen doordat ik zag welke kledingstukken ik allemaal had, dat ik 3 zakken heb weggegooid vol met kleding omdat ik dacht 'Waarom heb ik dit nog in mijn kast 'hangen'?'.
Het leek me ook gewoon leuker om een kledingrek te hebben.









Waar?
Ik heb dit kledingrek bij de Ikea gekocht. Eerst dacht ik eigenlijk dat kledingrekken best duur waren, maar deze was dus maar 14 euro! Dat vind ik echt heel erg meevallen. Aan de onderkant van dit kledingrek ga ik nog een plankje maken waarop ik mijn schoenen kan neerzetten.

Hebben jullie een kledingkast of een kledingrek?

Liefs, Laura

6 opmerkingen:

  1. best n goed idee!, ik heb al heel lang een super grote kast en een kleine kamer dus.. maar ik ben er wel n beetje gehecht aan:P
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice blog, i follow you now, follow you back? x http://melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah leeuk! (: als ik wat meer ruimte op mijn kamer had was het ook leuk geweest (;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aah wat leuk idee maar ik blijf denk ik bij me kledingkast xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil dat ook ;) Heb het al zoveel aan mijn ouders gevraagd maar neen ...
    Ogja, ik snap je helemaaal!

    Lise X

    BeantwoordenVerwijderen