vrijdag 13 april 2012

Review; Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer


Heeei, ik heb gisteren deze concealer van Catrice gekocht. Ik had een nieuwe concealer nodig, voorheen had ik de Catrice Allround Concealer Pallete, daar ben ik ook heel tevreden over maar daarvan gebruikte ik maar 2 kleuren van 5.. Dat vond ik dus een beetje zonde om de andere tinten niet te gebruiken, dus ik dacht, ik neem deze mee.

Het is een stick die werkt met een kwastje. De linkerkant van de stick is de dop, die haal je er dus af en de rechterkant daarmee moet je draaien. In eerste instantie kwam er niks uit, dus toen baalde ik een beetje. Toen ging ik op internet kijken of het misschien aan mij lag dat hij het niet deed. Het bleek dus dat ik heel vaak moest blijven draaien en dat er dan pas iets uit komt, en dat was dus ook het geval.





Als je dus draait, komt er concealer op het kwastje terecht. Je moet niet te vaak draaien want dan komt er teveel op het kwastje en dan kun je het niet met het kwastje aanbrengen, wat bij mij dus het geval is. Dan veeg ik het gewoon verder uit met mijn vinger.












 Ik heb hem in de kleur ´020 Light Beige´. Op de linker foto zie je de concealer als je hem aanbrengt op je huid en op de rechter foto zie je hem als ik hem heb ´uitgewreven´.




Ik ben tevreden over deze concealer en ik ga hem zeker vaker kopen als deze op is!

Gebruiken jullie concealer, en zo ja, welke?

Liefs, Laura

2 opmerkingen:

  1. handig zeg! ik gebruik zelf het allround concealer pallette. ik gebruik altijd de groene en een lichte en donkere tint. 2 gebruik is er dus niet maar ik vind die heel fijn. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen