maandag 9 april 2012

Shoplog


Ik ging lekker de stad in afgelopen week, bij deze mijn aankoopjes!





Als eerst een zwarte blazer bij de Pull&Bear. Het is gewoon een simpele zwarte blazer met een donkerblauwe binnenkant.


Dit shirt kocht ik bij de bershka, omdat hij lekker vrolijk is, met glittertjes.




Dit superleuke wijde shirt, kocht ik ook bij de Pull&Bear. De doodshoofdjes schijnen een beetje door.



Dit übergave shirt kocht ik ook bij de Pull&Bear, en wederom een doosdhoofd en een indianentooi.



Dit shirt, een beige shirt met opdruk, heb ik alweer bij pull&bear gekocht. Het is een wijd shirt, die je off shoulder kan dragen.



Dit hempje kocht ik op de markt, een amerikaanse vlag met een aderlaar.


Deze sjaal met de amerikaanse vlag kocht ik ook op de markt.



Deze witte broek met beige naden kocht ik ook bij de pull&bear. Jemig ik heb echt heel erg veel gekocht bij de pull&bear zeg.


Dit hoge short kocht ik als laatste bij de pull&bear, de onderkant is wat lichter dan de bovenkant.



En als allerlaatst kocht ik deze taupe kleurige broek bij de only.

Dit was mijn shoplog!

3 opmerkingen: