donderdag 12 april 2012

New: Bikini's bij de Primark


De zomer komt steeds dichterbij en bij zomer hoort natuurlijk naar het strand gaan. Daarvoor heb je wel een leuke bikini nodig. De bikini's van vorig jaar paste ik niet meer en vond ik ook niet meer zo leuk, dus het was tijd om nieuwe te kopen. Bij de primark heb ik twee leuke bikni's gekocht. Kijk snel verder!



Als eerste een bikini die ik op internet zag en gewoon te leuk vond om niet te kopen. Het is een ander soort bikini dan ik normaal heb. Veel kleurtjes, normaal heb ik een zwarte bikni met soms wat wit of rood. De haltertop was €6,00 en het broekje was €4,00.


Ook heb ik deze bikini gekocht. Deze is dan weer wel zwart/wit. Hij is strapless maar kan ook met bandjes worden gedragen. In het midden zit de bikini een soort van gedraait. Hij is niet heel bijzonder maar toch vond ik hem leuk wel om even te laten zien. Dit setje was €10,00.

Ik ben erg blij met mijn 2 nieuwe bikini's. Hebben jullie al bikini's voor dit jaar?

Liefs, Cheyenne


4 opmerkingen:

  1. leuke bikini's! ik ben laatst ook bij de primark geweest, en daar heb ik ook een bikini gekocht! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jaloers!! die zwart witte is super cute! ik wil ook een keer naar de Primark, ik ben er nog nooit geweest...
    Kusjes noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com
    ps. ik heb een winactie! misschien leuk om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh, leuk ik ben er pas ook voor de eerste keer geweest, keek mn ogen uit haha
    Leuke bikini's!
    http://enjoylifestylewithlove.blogspot.com/
    xlove

    BeantwoordenVerwijderen