vrijdag 13 juli 2012

Baking: Oreo Brownies



Ik had laatst iets gelezen over Slutty Brownies. Dat is een mix tossen chocolade chip koekjes, oreo's en brownies. Ik ben niet zo gek op chicolade chip koekjes, dus besloot ik brownies met oreo's erin te maken. Het was eigenlijk meer een experiment want ik had geen idee of het lekker zou worden. Nou ik werd aangenaam verrast!



Dit zijn de spullen die ik gebruikt heb.

De oven op 180 graden.


Ik kan het bijna nooit weerstaan om het beslag van de garde af te likken.

Eerst de helft vullen met brownie mix.

Dan de oreo's erop.

Daarna het overige beslag erover heen gieten.

Zo kwam hij uit de oven!

En van binnen ziet het er dus zo uit.

Dit was zeker een van de lekkerste dingen die ik ooit gemaakt heb. Het is super simpel en oh zo lekker!

Liefs, Cheyenne

1 opmerking: