donderdag 19 juli 2012

DIY || Stud It!


Studs, je houd van ze of je haat ze. Persoonlijk ben ik dol op studs en heb bij deze ook een diy om je oude schoenen, blouse, shirt of jas te "bestudden".



Het is super simpel dus ik laat door middel van foto's zien hoe ik mijn schoenen heb bestud.

 Dit is alles wat ik gebruikte, mijn Vans, studs en een schaar.

 Eerst duw je een stud door de stof heen.

 Aan de binnenkant ziet het er dan zo uit.

 Met een schaar duw je de pinnetjes om, ik duwde ze nog wat extra naar binnen zodat het niet scherp meer aan voelde.

 Dit herhaal je een aantal keer.



 Dit is mijn uiteindelijke resultaat. Ik ben er heel blij mee, je kan natuurlijk zelf bepalen hoeveel en waar je de studs plaatst. En mijn Vans zien er niet super mooi meer uit maar ik heb ze ook al bijna 2 jaar, dus het wordt tijd dat ik nieuwe koop!




Ook heb ik mijn spijkerjasje bestud. Dit heb ik al een poosje geleden gedaan, maar het was nooit in me opgekomen om het op deze blog te plaatsen.

Veel diy plezier!
Liefs, Cheyenne

3 opmerkingen: