donderdag 5 juli 2012

Leeg

Mijn laatste blogpost was op 18 Juni, dat is best wel weer een tijdje geleden. Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier lijkt het of ik geen energie meer heb. Het laatste jaar zit ik enorm met mezelf in de knoop, ik zit gewoon niet lekker in m'n vel. En ik weet dat zeuren daar niet bij helpt, maar toch voelt het fijn om het er even uit te gooien. Ik heb ook nergens meer motivatie voor, school heb ik ook heel erg afgeraffeld dit jaar. Ik weet dat de meeste mensen mijn cijfers enzo gewoon goed vinden maar ik weet van mezelf dat ik zo veel beter kan, en dat frustreet me. Ik heb er gewoon geen zin meer in, nergens in. Ik verspil mijn tijd enorm met computeren, tv kijken en gamen. Terwijl ik ook mijn camera kan pakken en op de fiets naar een bos gaan, of gewoon random foto's maken.

Ik ben net klaar met school, nouja voorlopig dan. Ik ga vandaag mijn raport ophalen en dan heb ik officieel vakantie. Ik ga proberen deze vakantie mezelf weer een beetje te vinden. Ik ga ook vooral door met schrijven, want ik heb gemerkt dat ik dat de laatste tijd heel leuk vind om te doen. Ik ben begonnen aan een verhaal, maar daar komt later nog een apart artikeltje over.

Om mezelf (en jullie) op te vrolijken heb ik wat plaatjes van we heart it gehaald waar ik vrolijk van wordt, en ook om te verkomen dat dit een heel zeurverhaal wordt (wat het eigenlijk al is) Enjoy!

Tumblr_m6ljp5vnqg1r4q556o1_500_large

525c74273f26a8aa258ed3a93de76d651341308571_full_large

Tumblr_m1t4i5epes1rrwszko1_500_large

Tumblr_lgtirrnu5w1qajjdco1_500_large

Tumblr_m6lf4wzhet1qkwzauo1_500_large

Tumblr_llcb72rcnq1qajjdco1_500_large

Tumblr_lxzerugcpb1qkyp75o1_500_large

553974_258807447552522_1642665591_n_large

Tumblr_m671g3jq441rnbghlo1_400_large_large

553891_357812877623171_985157674_n_large

0.365x365_large


Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit wilde schrijven, ik heb hier ook niet echt een reden waarom.
Maar goed, ik denk dat ik dit gewoon even kwijt moest.

Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen:

  1. Aw dat is echt kut om het zo maar even te zeggen :(
    Ik snap zelf wel een beetje wat je bedoeld (ookal denk je vast van niet, tenminste dat heb ik altijd bij anderen) want zelf heb ik ook een beetje een rotjaar gehad maar nu denk ik eigenlijk steeds meer bij alles: fuck it! Ik doe gewoon lekker zelf wat ik wil en ik draag gewoon lekker zelf wat ik mooi vind en, ik moet eerlijk zeggen, dat dat me heel goed bevalt.
    Ik hoop dat het je gaat lukken om in de vakantie jezelf weer terug te vinden en ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken (:
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap helemaal wat je bedoeld, dit jaar was voor mij ook echt verschrikkelijk, het begon allemaal zo goed! Maar na een gebeurtenis ben ik de hele winter een soort van depressief geweest, ik voelde me ook leeg.
    in de lente werd dit gevoel iets minder maar ik had nog steeds af en toe huilbuien.Nu is het gevoel bijna weg.
    Ik vertel je dit om je te laten weten dat je niet de enige bent!
    Wat mij hielp was veel afspreken met vriendinnen/vrienden en eventjes aan andere dingen denken..
    Ik hoop dat het snel weer over gaat!
    Kus Noah

    BeantwoordenVerwijderen