zondag 8 juli 2012

Revieuw: NYC lipstain - 497 Rock on Ruby


Vandaag revieuw ik (kort) een lipstain van NYC, 497 Rock on Ruby.




De lipstain ziet er uit als een soort viltstift.

Het is een mooie rode kleur, die belooft 16 uur te blijven zitten. De lipstain blijft erg goed zitten, maar het overleeft geen hele dag. In de namiddag was het al een beetje vervaagt. Ik vind dit nog best wel lang, een lipstick houd het bij mij nog geen 3 uur vol.
Hieronder wat foto´s van hoe het eruit ziet op mijn lippen.



Het is geen dieprode kleur, maar eerder een wat fellere rood. Ik ben er helemaal dol op. Ik ga zeker meer lipstains aanschaffen!

Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen:

  1. Die lipstains zijn echt fijn! Mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje!

    Liefs xx

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen