dinsdag 24 juli 2012

Terug in het kikkerlandje

Heeei, ik ben sinds eergisternacht weer terug in Nederland. Ik heb een hele leuke vakantie gehad met heerlijk weer. Hier zijn wat foto's uit mijn vakantie.



Ik ben op 9 juli om 06.35 vertrokkenaar het mooie Kreta. Mijn hotel was in Chersonissos, nou eigenlijk een klein dorpje boven Chersonissos. We wildenamelijk niet midden in Chersonissos zitten omdat we dan bang waren, dat we last zouden gaan krijgen van de jongeren. We zaten in het dorpje Koutouloufari, een dorpje naast oud Chersonissos. 


Dit was het uitzicht vanaf ons balkon.



Lekker op het strand luieren heb ik ook vaak gedaan deze vakantie! Heerlijk want normaal heb ik altijd een hele actieve vakantie, dit was mijn 1e luiervakantie. Wel even wennen maar echt heerlijk!



Er kwam spontaan een zwerfhondje bij me zitten. Je hebt daar heel veel zwerfdieren en ik als grote dierenvriend kan daar absoluut niet tegen. Die dag heb ik ook eten ingeslagen voor de dieren daar. 




We gingen ook naar een onbewoond eiland, we hadden dus wel iets ondernomen deze vakantie, niet één en al luier, haha. Dit eiland heten Chrissi en het was er echt super mooi. Er hing daar een beetje een hippie sfeer. 




We hadden ook voor 2 dagen quads gehuurd. Ik mag zelf nog niet rijden maar ik ging bij mijn broer achterop. Dat was ook wel erg leuk, en zo kon ik van het mooie Kreta genieten.


Mijn ouders rijden voor ons op deze foto. Ik vond de bergen enzo in Kreta heel mooi.




Mijn broer lacht bijna nooit op foto's .. Zoals nu



Onderweg zijn we nog langs het zee aquarium geweest, nu ik zo denk hebben we toch best veel dingen ondernomen, toch niet een super luiervakantie dus, maar voor mijn doen wel.

Deze beesten vind ik echt eng! Morene heten ze geloof ik, bah .. 


Dit zijniet de enigste foto's die ik op vakantie heb gemaakt hoor, ik heb er 308 gemaakt, maar als ik die allemaal moet uploaden ben ik weer een dag verder. Ik heb een hele leuke vakantie gehad en Griekenland is zeker voor herhaling vatbaar. 

Hoe is jullie vakantie? Zijn jullie al op vakantie geweest of gaan jullie nog? Zo ja, waar? Of blijven jullie deze vakantie lekker thuis?

Liefs, Laura

1 opmerking: