zaterdag 7 juli 2012

Received and send to Camille #1


Op Girlscene zag ik zat een meisje een penpal zocht. Ik zag het al vaker op blogs voorbijkomen en ik vond het zo'n leuk idee dat ik gelijk heb geantwoord op haar berichtje. Vanaf nu schrijven Camille en ik elke drie weken een brief, met wat leuke dingetjes erbij naar elkaar. Vandaag ga ik laten zien wat ik van Camille heb gekregen en wat ik naar haar heb gestuurd.



Camille besloot een thema te doen, dit keer het thema vintage. Ik vond dit zo leuk om te krijgen dat ik vanaf nu ook een thema wil doen. De eerste brief die ik naar haar stuurde was themaloos.

Received from Camille:







De foto's van de brief die ik had gestuurd stonden op mijn iPhone, maar mijn iPhone dacht leuk te zijn en heeft zelf alle foto's gewist, ik baal hier heel erg van maar om te zien wat ik heb gestuurd naar Camille kan je hier klikken.

Nogmaals bedankt Camille voor je hele leuke brief!

Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen:

  1. Alsjeblieeeft! Ik ben nog steeds blij met je brief en ga denk ik snel weer beginnen aan de volgende :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen