donderdag 12 juli 2012

New in: Asymmetric dress


Laura en ik zijn de laatste tijd panisch opzoek naar een asymmertische jurk. Ik vond mijn koraal kleurige jurk in een klein boetiekje. Ik zocht voor Laura gelijk een mint kleurige, maar ze hadden alleen donkerblauw, grasgroen en de koraal kleur. Hier baalde ik wel van want ik had er zo graag een voor Laura mee genomen! Maar goed, benieuw naar mijn jurk klik dan verder.





Ik ben helemaal verliefd op deze jurk. Ik kan niet wachten tot het lekker weer word en ik deze jurk kan aantrekken!

Liefs, Cheyenne

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat dit een waterfall-jurk was, want ik zie er niet echt iets asymmetrisch aan? :)
    Hij staat je goed ! Mooi kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke jurk zeg! Zullen we elkaar volgen?
    www.frescodulce.blogspot.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen