woensdag 11 juli 2012

Tag; Fashion favourites


Tumblr_lih76ybw1a1qeeyjso1_500_large

Tag's en Fashion, een betere combi bestaat er denk ik niet. Ik vind het persoonlijk leuk om over de kledingstyle van andere mensen te lezen, en inspiratie op te doen. Daarom heb ik deze tag gedaan. Benieuw naar mijn antwoorden op deze tag? Klik dan verder.

Hoe zou jij je eigen stijl omschrijven?

Oeh, dit vind ik een moeilijke. Ik heb heel veel verschillende dingen in mijn kast hangen omdat ik het leuk vind om iets heel liefs en meisjesachtig, te combineren met iets heel stoers en edgy. Het ligt er ook heel erg aan wat ik op dat moment mooi vind. Nu ben ik helemaal gek van Aztec en Indiaanachtige kleding, een tijdje terug vond ik kant helemaal geweldig. Ik vind het dus heel moeilijk om het te omschrijven.

Tumblr_m6j352owyg1ryk9ngo1_500_large

Wat zijn jouw garderobe essentials?

Hmm mijn garderobe essentials. Ik denk dat ik niet zonder een mooie spijkerbroek kan. Een mooie goedzittende spijkerbroek is voor mij wel een essentail. En een paar stoere sneakers kunnen ook echt niet ontbreken voor mij. Een short hoort ook wel bij mijn essentails. En dat het liefst een stoere van spijkerstof met een bruin gevlocht riempje. Me gusta.
Tumblr_m6n2zn29xo1r851u1o1_500_large

Wat is het duurste kledingstuk dat je in je kast hebt hangen?

Ik heb eigenlijk geen duure items in mijn kast hangen. Ik koop het liefst bij de h&m en Primark dus daar is niks duurder dan 25/30 euro. Maar het duurste zijn denk ik mijn zwarte Vans van 70 euro. Ik heb ook geen behoefte aan duurdere kleding. Ik moet er wat langer voor sparen omdat ik geen baantje heb, en dara ben ik te ongeduldig voor. En ik vind het altijd zonde van m'n geld, bijv als ik een shirt zie van 60 euro denk ik: Ja daar kan ik ook drie andere leuke shirtjes van kopen bij de h&m of Primark.

1420224766_5_ojsj_large

Wat is het item dat je op dit moment het liefste aan je garderobe toe zou voegen?

Een playsuit in een vrolijk aztec print, omdat ik wat meer kleur in mijn kast wil! Ook zou ik graag een rok of jurkje wille hebben die aan de achterkant langer is dan aan de voorkant, deze hieronder ben ik helemaal verliefd op.

http://img600.imageshack.us/img600/7973/dsc02292uq.jpg

Noem je favoriete ontwerper.

Ik heb niet echt een favoriete ontwerper, omdat ik nooit designer kleding koop.

Hoeveel geld geef je uit aan kleding?

Al het geld dat ik binnen krijg gaat op aan make-up, cadeau's en kleding. Ik denk dat 50% wel naar kleding gaat. Soms is het meer soms is het minder.

Waar shop je het liefste?

Primark! En de h&m. Bij de h&m koop ik het liefst basics, en bij de primark dan weer wat gedetaileerdere dingen zodat je dat goed kan combineren. Ik ben ook dol op de Pull&Bear en de Bershka. Maar bij die winkels moet ik altijd wel goed zoeken voordat ik iets leuks vind. De New Look en de Only zijn ook winkels waar ik graag shop, maar daar kom ik eigenlijk niet zo heel vaak. Eigenlijk alleen als ik er toevallig langs kom.

Tumblr_lh73q05ndn1qzh585o1_500_large

Wat is je favoriete parfum?

Parfum, ik draag het niet heel veel. Maar op het moment is Calvin Klein Shock wel mijn favoriet! Hij is licht, lekker fris en niet te zoet.

Op welke manier style jij je haar het liefste?

Dit ligt er heel erg aan waar ik zin in heb. Maar mijn favouriete zijn denk ik wel een staart met een haircuff, de schuine visgraatvlecht en gewoon los met een mooie slag. Mijn haar zit de laatste tijd nooit goed, dus een bezoekje aan de kapper kan denk ik geen kwaad.

8bc75f1c48d30d5aa3c57ff390d7ecca_large_large

Wat trek je altijd uit de kast op het moment dat je niet weet wat je aan moet trekken?

Een zwarte broek met ene grijs of burgundy hemdje en een spijkerblouse. En dan met mijn geliefde houten kruis ketting. Ik ben echt dol op die outfit, en ik moet oppassen dat ik 'm niet te vaak draag.

Welke fashion-trend mag van jou blijven en welke mag er per direct overgaan?
 De aztec en de  asymetrische trends mogen zeker weten blijven. Ik ben dol op die dingen! De neon kleuren mogen wel heel snel verdwijnen. Bah neon, ik vind het te opvallend en meer voor een disco ofzo.

306697_257652760923992_3246757_n_large
 Brond foto's: We heart it

Welk item in je garderobe heeft de meeste emotionele waarde voor je?

Geeneen denk ik. Ohja wel! Mijn Michael Jackson shirt die ik drie jaar geleding in spanje kocht. Het is een afgrijselijk shirt, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te gooien. Ik denk toch wel omdat ik net voor hij stierf een mega fan was geworden. Samen met de cd's die ik van mijn vader gekregen heb van MJ, zal ik die items nooit weggooien.

Welke mensen tag je?

Bij deze tag ik Laura! Omdat ik zeker weet dat ze dit heel leuk vind om in te vullen.

Neem deze tag gerust over op je eigenlijk blog, als je dat wilt. Vinden jullie het leuk om tags te lezen?

Liefs, Cheyenne

1 opmerking: