donderdag 5 juli 2012

Ik ga op vakantie en neem mee..

Heeei, wat moet je meenemen op vakantie? Dat ligt er natuurlijk aanaar welk land je gaat. Kijk snel verder voor een checklist voor je vakantie!



Checklist voor vakantie:
1. Kleding.
2. Schoenen.
3. Toiletspullen.
4. Reinigingsdoekjes (kan handig ziji.p.v. watjes en make-up remover, omdat je dan weer meer mee moet nemen).
5. Make-up.
6. Bikini.
7. Tas voor op de vakantie zelf.
8. Accessoires (sieraden, sjaaltje, enzovoorts).
9. Fotocamera/mobiel.
10. Opladers (van mobiel, camera, enzovoorts). 
11. Zonnebril.
12. Zonnebrand.
13. Geld.
14. Misschien tijdschriften voor bijvoorbeeld op de heen/terug reis of voor daar.
15. Weten jullie nog iets wat ik vergeten ben?


Ik heb dit lijstje ook voor mezelf gemaakt omdat jullie misschien iets zien wat ik vergeten ben, ik heb dit lijstje even snel gemaakt dus dit zou goed kunnen. Wil je het dan alsjeblieft zeggen?


Liefs, Laura

1 opmerking:

  1. Leuk lijstje! Met een lijstje is het altijd wat makkelijker om je tas in te pakken :)

    BeantwoordenVerwijderen