dinsdag 10 juli 2012

Djurmaine blijft een goede artiest

Even een heel ander onderwerp dan normaal, maar ik moest dit gewoon even kwijt. Als je DJurmaine hebt gevolgd op youtube, ben je waarschijnlijk al op de hoogte dat zijn account niet meer bestaat. Gister kwam ik achter het tragische feit dat Jermaine is overleden. Ik ben pas laat achter zijn muziek gekomen. Dit kwam omdat David (DusDavid) samen met hem een song had opgenomen. Bekijk onderaan dit artikel de video. Ik weet niet precies hoe en wat er gebeurt is, maar voor hoever ik het weet heeft hij zelfmoord gepleegd. Ik weet niet zeker of dit waar is en natuurlijk weet ik ook geen details. Ik denk dat veel van jullie niet weten wie hij was, ik kan het kort maken door te zeggen. Hij was geen goede artiest, hij IS een goede artiest! Ook al is hij niet meer bij ons. Een van de beste zangers op youtube is er gewoon niet meer. Ik heb hem natuurlijk nooit persoonlijk gekend, maar ik luisterde wel naar zijn muziek.
Rust zacht lieve Jermaine

Deze video van David raakte me heel erg!

Altijd een uitweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten