woensdag 11 juli 2012

Shoplog || 11 Juli '12 Primark


Vandaag ben ik even naar het alexandrium geweest. Aangezien ik vijf minuten van het Alexandrium af woon ga ik er regelmatig heen, maar eigenlijk laat ik bijna nooit een shoplog daarvan zien. Ik ben alleen naar de primark geweest en ik ga mijn aankoopjes aan jullie showen

Het was vrij rustig in de Primark maar de kleding viel erg tegen, maar toch heb ik een paar leuke dingetjes gekocht.




Als eerste heb ik deze burgundy schoenen gekocht. De laatste tijd ben ik helemala gek op burgundy dus deze schoenen kon ik niet laten liggen.


Ook ben ik dol op kruisjes. Ik heb niet veel goude sieraden dus heb ik deze ketting ook mee genomen.

 Dit simpele witte shirtje, met zakje op de borst komt altijd wel van pas.


 Ik heb helemaal verliefd op deze jumpsuit. De details op de kraag vind ik erg tof.


En dan tot slot een lichte spijkerbroek. Ik heb eigenlijk alleen maar donkere spijkerbroeken in m'n kast hangen dus deze kwam wel mooi van pas!



Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen: