zaterdag 28 juli 2012

Enjoy your bedroom

Mijn slaapkamer vind ik een fijne plek om te zijn en ik ben hier dus ook vaak. Ik denk dat het komt omdat ik mijn kamer een gezellige plek vind, hier kan ik even alleen zijn als ik gek word van iedereen hier in huis en dat soort. Het is belangrijk dat je een plekje voor jezelf hebt, vind ik dan. Hier wat leuke inspiratie voor je kamer!










- Tips om je kamer leuk te maken:
1. Je kunt je kamer erg gezellig maken met kaarsen. Kaarsen zorgen voor veel sfeer en om ervoor te zorgen dat je kamer ook nog eens lekker gaat ruiken, komen geurkaarsjes natuurlijk helemaal goed van pas!
2. Leg leuke kussens op je bed, dit maakt het al een stuk gezelliger!
3. Zorg ervoor dat je kamer een geheel wordt. Dus zoek bijvoorbeeld bijpassende accessoires voor in je kamer!
4. Laat je kamer niet te druk worden. Je kunt beter zachtere en lichtere kleurtjes kiezen voor in je kamer, dan allemaal hele felle kleuren. Vind ik zelf dan.
5. Ruim je kamer eens per week op. Een opgeruimde kamer ziet er altijd beter uit!


Hoe ziet jullie kamer eruit en zijn jullie daar vaak te vinden?


Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten