vrijdag 16 maart 2012

nieuwe armbandjes

Heeei, ik heb nieuwe armbandjes en ik wilde ze even aan jullie laten zien!

Het zijn 3 verschillende armbandjes die je samen koopt. Je hebt 3 verschillende versies en ik heb voor de bruintinten gekozen omdat dat gewoon bij mijn meeste outfits past. Je kunt ze bij elkaar dragen maar natuurlijk ook los van elkaar.

Dit is het witte armbandje. Het is een wit bandje met een bruin/goud achtig printje erop met een goud sluitinkje, zoals bij alle 3 de armbandjes.
Dit is het bruine armbandje. Hier zit ook een printje op. Het is denk ik een slangenprintje? Geen idee eigenlijk.
Dit is nog een bruin armbandje maar op deze zit geen prnitje, deze is gewoon mat.















Ik heb ze van de H&M en ze waren 4,95. Ik had ook nog op de site gekeken of ik de 2 andere versies van deze armbandjes kon vinden, maar ik kon ze dus niet vinden..

Liefs, Laura

3 opmerkingen: