zaterdag 3 maart 2012

Review 'Essence nude glam' & 'Catrice lip colour cream'


Gisteren heb ik de Essence nude glam gekocht en de Catrice lip colour cream.

Dit is de Essence nude glam in de kleur 03 - cookies & cream. De naam zegt het al, het is een mooi nude kleurtje. Er zijn meerdere laagjes nodig voordat het er mooi opzit. Er zit een klein shimmertje in maar als de nagellak is opgedroogd zie je daar niks meer van.

Ik heb hem gekocht bij het Kruidvat en hij was 1,29.

Dit is de Catrice lip colour cream in de kleur 02 - Blossom. Het is een mooi, fris kleurtje. Omdat ik van mezelf al vrij donkere lippen heb, zie je hem helaas niet zo heel goed. Ik had hem zelf iets dikker verwacht vanwege de naam maar ik vind dat wel meevallen.


Deze heb ik ook gekocht bij het Kruidvat en hij was 3,78 geloof ik.

Liefs, Laura

1 opmerking: