zondag 4 maart 2012

Shoplogje voorjaarsvakantie

Ik laat jullie mijn aankoopjes zien die ik heb gekocht in de voorjaarsvakantie. Het is niet zoveel maar ik wil het jullie toch laten zien!

Vrijdag ben ik naar de H&M geweest. Hier heb ik 2 dingen gekocht.

Als eerste dit blousje, het is een heel basic donkerblauw blousje. Hij heeft 3 knoopjes en een klein zakje als detail. Bij de mouwen zit er een klein bandje met een knoopje. Ik kocht hem in de maat XS voor 9,95 bij de   H&M. Ik ga hem denk ik combineren met een grijze broek of met een zwart rokje.













Vrijdag kocht ik ook dit vestje. Het is een basic vestje en hij is een beetje taube. Ik kocht hem vooral omdat  er 50% korting op kwam waarvoor hij maar 7,40 kostte en een vestje is altijd wel handig. Als je het vestje dicht doet, krijg je een soort van V-hals. Deze heb ik ook gekocht in de maat XS. Ik ga hem denk ik combineren met een donkerblauwe skinny jeans en een sjaal.













Toen ging ik zaterdag naar Antwerpen. Daar heb ik 3 dingen gekocht. Als eerst een riempje omdat ik geen riemen meer had en ik had er dus dringend 1 nodig omdat die ochtend een riem kapot is gegaan. Ik kon natuurlijk niet de hele dag me broek vasthouden zodat me broek omhoog bleef haha. Het is een heel simpel, bruin gevlochten riempje. Ik heb dit riempje gekocht bij de H&M (jaja alweer de H&M) voor 4,95.













Toen ging ik naar de forever21 en ik dacht dat ik met tassen naar huis zou gaan, maar uiteindelijk heb ik dus maar 1 truitje gekocht.. Ik had wel heel veel gezien maarja.. ik weet het eigenlijk niet. Maar goed ik heb dus 1 truitje gekocht. Het is een wit, zwart gestreept truitje die een beetje kort valt. Het begin stuk van de mouw, de naad van de mouw zegmaar, begint bij dit truitje iets lager. Ik ga hem denk ik combineren met een zwarte broek of met een zwart rokje. Ik heb hem in de maat S gekocht en hij was maar 6,99!













Als laatste heb ik een voorjaarsjasje gekocht, ik kan hem nu ook gebruiken als jasje die ik gewoon ook binnen aan kan houden, net zoals een blazer zegmaar. Ik vind het een heel mooi jasje. Hij is een beetje beige en heeft leuke details. Met deze aankoop ben ik het meest blij. Omdat dit jasje zoveel details heeft, heb ik er veel foto's van gemaakt. Pfff, je kunt denk ik veel verschillende combinaties maken met dit jasje. Voor nu draag ik hem op een lichtblauwe jeans maar in de lente/zomer ga ik hem denk ik dragen met een korte spijkerbroek. Ik heb hem in de maat S en ik heb hem gekocht Appel's voor 49,99.








Liefs, Laura

2 opmerkingen:

  1. leuke kleding! mooie blog ook. ik volg je, back? loves, nienke.

    http://livelikemickeymouse.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen