donderdag 22 maart 2012

Review: Kruidvat gezichtsmaskers


Kruidvat heeft van het huismerk gezichtsmaskers in de.. smaken? ik weet niet hoe je het anders zegt, maar dus in de smaken Strawberry en Chocolate. Het zijn 2 gezichtsmaskers aan elkaar (in 1) en ik heb 1 chocola masker geprobeerd zoals je op de foto kunt zien. 


Mijn ervaring:
Het masker ruikt echt heerlijk, dat is wel een pluspunt! Altijd als ik een masker gebruik zit er teveel in en bij dit masker viel me op dat er precies genoeg in zat. Een nadeel is dat ik na het gebruik van dit masker helemaal geen resultaat zag. Misschien ligt dit aan mijn huid, maar dat weet ik ook niet zeker. Het kan natuurlijk geen kwaad om dit masker zelf te proberen want ze zijn heel budgetproof! Je betaald voor de 2 maskers maar 1 euro! 


Hebben jullie deze masker al eens uitgeprobeerd?


Liefs, Laura

1 opmerking: