dinsdag 13 maart 2012

Game: The Sims 3 Showtime




Yeey, ik als echt sims fan, werd helemaal blij toen ik hoorde dat er een nieuw uitbreidingspakket kwam. Wel de sims 3 Showtime te verstaan.




Beleef het succesverhaal van je Sims terwijl je connected bent met je vrienden! Beleef de weg naar de top van je Sim terwijl deze optreedt op diverse locaties. Voor de eerste keer introduceert De Sims 3™ Showtime sociale onderdelen zoals een SimPort waarmee je jouw Sims naar de game van vrienden kunt sturen om ze daar op te laten treden! Je kunt ook met vrienden chatten en berichten en screenshots op de prikborden van je vrienden plaatsen.

Je sims kunnen vanaf nu zanger, zangeres, acrobaat, googelaars en DJ's worden. Kijk hoe ze de top bereiken of jammerlijk mislukken als ze voor andere Sims optreden.

Creëer je eigen locatie! Bouw een hippe concertzaal, een enorm stadion of een alternatieve club. De prestatie van je Sims en de ontwikkeling van hun carrière hangen af van bouw van het podium.

Ik heb al een aantal keer gespeeld met deze uitbreiding en ik ben er zeer tevreden over. Ik denk dat een van de best gevuld uitbreiding die er is voor de sims 3.

Liefs,
Cheyenne

ps; voor de game liefhebbers onder ons even een vraagje. Wie heeft er ervaring met skyrim? Ik heb er al een aantal keer over gehoord en ben er heel benieuw naar maar ik wil eerst even weten of het het geld wel waard is :)

3 opmerkingen:

  1. leuke post. Ik heb deze uitbreiding van Sims nog niet maar lijkt me erg leuk
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze uitbreiding lijkt me superleuk, ik heb zelf alleen na middernacht als uitbreiding.
    x-jes
    Gwen

    BeantwoordenVerwijderen