woensdag 7 maart 2012

Outfit of the day


Vandaag had ik even zin in een "Outfit of the day". Dit keer heb ik een spijker leggen gecombineert met een lang t-shirt (ingekort) en een stoer vestje. de hele outfit komt lekker stoer over, waar ik heel veel van hou. Mijn stijl is nogal apart. De ene keer hou ik van rokjes en typische meisjes kleding en de andere keer hoef ik alleen m'n haar in een knot te doen en dan ben ik net een jongetje. Vroeger was ik ook meer 'one of the guys'.



Het shirt heb ik vorig jaar bij The sting gekocht. Hij hoort heel lang te zijn, maar dat vind ik niet meer leuk, dus heb ik 'm ingekort. Eroverheen heb ik een soort jasje van de h&m. De spijker legging komt van de CoolCat.




Ik combineer dit meestal met zwarte vans, of sleehakken. Qua sieraden doe ik er niks bij omdat ik de nadruk wil leggen op de print van het shirtje.

Liefs, Cheyenne

3 opmerkingen: