maandag 5 maart 2012

Budget tip: Maskers van de action



Ik ging laatst naar de action, en zoals altijd loop ik dara een beetje rond te kijken zonder een bepaald ding om te kopen. Mijn oog viel op de maskers, deze waren me nog nooit eerder opgevallen. Voor € 0,79 krijg je twee maskers. nou die kon ik dus niet laten liggen. ik heb 6 maskers (3 x 2 maskers) gekocht. En sorry voor de lelijke foto's, ik had 's avonds geen goed licht.





Als eerste kocht ik een peel-off masker. Dit is een masker die je, als hij is opgedroogt, er in een keer af kan trekken. Zo trekt hij al het vuil uit je poriƫn mee. Hij is voor de normale tot vette huid. Deze variant is lekker verfrissend met komkommer.



Vervolgens kocht ik een modder masker.Een dode zee modder masker met zeekelp. Ook deze is voor de normale tot vette huid. Dit masker heb ik al uitgeprobeert en ik been zeer tevreden. Mijn huid is deze week wat onrustig, maar na dit masker waren de meeste onzuiverheden een stuk minder. Alleen voor puistjes help hij niet heel erg. Hij help vooral voor rode plekjes.


Als laatste heb ik een exfoliating makser. Ook deze is weer voor de normale tot vette huid. Dit makser bevat perzikdeeltjes en walnoot. Naar dit masker ben ik zeer benieuwd. Van deze maskers komen in de toekomst nog reviews.

Echt een budget tip dus. Voor twee masker betaal je maar €0,79 dat is dus ongeveer €0,40 per masker.

Liefs, Cheyenne

1 opmerking:

  1. Helaas is er hier in de buurt geen action, maar ze lijken me erg fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen