vrijdag 30 maart 2012

De glossybox maart '12



De abbonnees van de glossybox hebben 'm al een tijdje in huis maar toch vond ik het nog even leuk om met jullie te delen wat er in de glossybox zat.




De inhoud van de Glossybox was dit keer zwaar



Een minerale blush van het merk BM beauty, in de kleur Peachy Glow




Een verzachtende gezichtsolie van Welda die je ook kan gebruiken als oog make-up remover.






Een shampoo speciala voor mijn gekleurde haar, hier werd ik blij van! Hij is van Schwarzkopf en ik vind 'm heel lekker fris ruiken.



Van het merk Montagne zaten er 3 samples in van maskertjes, waarvan een peel-off waar ik niet zo gek op ben helaas.



Als laatste zat er deze heerljke body butter van The Body Shop in, van de chocomania lijn. Het is een wat hardere body butter en hij ruikt heerlijk!

Dit waren de producten die in de glossybox zaten deze keer.

Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen: