dinsdag 27 maart 2012

New in: singlet H&M

Heeei, ik was vandaag even uit school met Cheyenne naar de H&M geweest en toen kwam ik deze leuke singlet tegen!


 Het is een witte singlet met een soort van gehaakte, kant achtige print erop. Het bestaat uit 2 delen, er zit namelijk nog een hempje onder anders zou het een beetje door schijnen.














Op de achterkant zit een goud ritsje en echt alles met ritjes vind ik helemaal leuk dus dat was sowieso al een pluspunt toen ik deze singlet zag! Hij valt best wel wijd maar dat vind ik ook wel leuk. Ik ga hem denk ik combineren met een kort spijkerbroekje (met nu nog een zwarte panty/maillot eronder en een bruin, beige  vestje erop). Ik zal binnenkort van deze outfit wel even een foto maken. Deze singlet kostte 14,95.











Liefs, Laura

2 opmerkingen: