zondag 11 maart 2012

new shoes!


Heee! Ik heb nieuwe All Stars en die wilde ik even aan jullie laten zien.. Oja trouwens, als ik iets laat zien wat ik nieuw heb, dat is echt niet om op te scheppen hoor, zo ben ik niet dus ik wil het niet zo over laten komen! Het is een wit, hoog model. Deze vind ik vooral erg leuk voor in de zomer. Je kunt ze op verschillende manieren dragen. 


Je kunt ze zo dragen, met je broek er soort van in..


Je kunt ze zo dragen met ook weer je broek erin maar dan met de veters 1 keer om de schoen heen gewikkeld. 


En je kunt ze zo dragen.. Je broek erover heen dus, zo lijkt het net of je een laag model hebt. Wat trouwens wel vervelend is, de veters zijn nogal lang, dus je kunt ze beter wel om je schoen heen wikkelen zoals de foto hierboven. 




Liefs, Laura

2 opmerkingen: