dinsdag 6 maart 2012

Favorite jewelry of the moment

Ik laat jullie mijn sieraden zien die ik op dit moment het meest draag.
Kwa 'oorhangers' (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) draag ik deze het meest.

 Deze heb ik van de Primark. Deze oorbel(len) bestaat uit 2 delen, maar dat zie je nu niet op de foto. Hij is crème, met goudachtig, wit en lichtblauw. Ik vind ze echt heel leuk!
 Deze.. Ja ik liep heel toevallig in de Zeeman en toen zag ik deze en ze waren maar 50 cent, dus die kon ik echt niet laten liggen! Het is een blaadje met daarin weer bladeren. Ik weet eigenlijk niet hoe je deze kleur noemt.. Het is niet echt goud, maar toch weer wel..
Deze vind ik ook super leuk! Ze komen van de Hema. Ze zijn een beetje crème achtig en de.. ja hoe zal ik het noemen, blaadjes achtig iets? die kunnen bewegen.








Dan de knopjes die ik heb meest draag, dat is eigenlijk maar 1 paar oorbellen en dat zijn gewoon heel simpel pareltjes.. Vaak als ik geen oorbellen weet te combineren bij een outfit, doe ik gewoon deze in want ze passen wel bijna bij alles. Oja ze komen trouwens van de Lucardi.


Dan zijn we alweer aangekomen bij de kettingen. Ik draag de laatste tijd niet echt veel kettingen, maar ik heb wel 2 paar die ik toch nog het meest draag.

Deze heb ik van Cheyenne gekregen (: ! Ik vind hem echt super gaaf! Ze heeft hem geloof ik van Ebay.







Ja bij deze ketting was ik creatief bezig! Deze heb ik (met hulp) zelf gemaakt bij techniek op school omdat ik al eerder klaar was met een opdracht (:






En dan is het nu tijd voor.. polssieraden? Ja ik noem het maar even zo. Ik weet op dit moment veel dingen even niet te benoemen merk ik!

 Deze heb ik van mijn buurmeisje gehad. Ik vind het een heel mooi armbandje met mooie kleuren! Hij heeft lichtroze, zwarte, parelmoer en zilveren kraaltjes. Ze heeft dit armbandje gekocht bij de Six geloof ik.







 Dit is een armbandje met grijze kraaltjes en een bedeltje van een Boeddha eraan. Eigenlijk horen heel veel van deze dezelfde armbandjes aan elkaar te zitten, maar ik vond het leuker om ze apart te dragen dus ik heb ze los van elkaar gehaald. Ik heb deze gekocht bij het Kruidvat.

 Dit is een zwart gevlochten armbandje met een bedeltje van een uiltje eraan. Deze vind ik heel leuk omdat ik dit armbandje 'uniek' vind. Ik heb hem in Indonesië gekocht dus het zou niet zo snel voorkomen dat ik iemand anders met dit armbandje zie rondlopen.

 Ook dit sieraad heb ik van Cheyenne gehad voor kerst! Ik vind het een heel mooi armbandje en draag hem dan ook vaak. Het is een parel armbandje met 4 bedeltjes eraan. Een klokje, een hartje, een plaatje van de zijkant van een vrouw en een hartje.
Dan heb ik ook nog 2 IceWatch horloges die ik vaak draag. Ik heb een witte en een zwarte. Het lijkt alsof de zwarte groter is, maar dat komt alleen doordat het zwarte horloge dichter bij de lens van de camera is.






De laatste tijd draag ik helemaal geen ringen meer eigenlijk.. Ik moet maar weer eens nieuwe gaan kopen want ik vind ze wel heel erg leuk! Dit waren alweer mijn sieraden die ik op dit moment vaak draag!

Liefs, Laura
http://beautyfashionandalotmore.blogspot.com/2012/03/100-volgers-give-away.html#comment-form
Doe mee aan prijsvraag en neem een kijkje op deze blog







2 opmerkingen:

  1. Hee ik volg jullie volgen jullie terug?
    Kusjes Noah
    www.daydreamingcoloursinspiraion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen