maandag 26 maart 2012

Mijn eerste Ebay aankoopjes

Heeei, pas geleden had ik voor het eerst iets besteld op Ebay en dat is afgelopen week binnen gekomen. Ik wil deze twee aankoopjes aan jullie laten zien.





Voor de mensen die niet weten wat Ebay is: Ebay is een wereldwijde online webshop.


Als eerste heb deze ring besteld. Ik vind het een hele mooie ring die je met veel outfits kunt combineren! Deze was maar 0,99 dollarcent dus omgerekend is dat omgerekend ongeveer 0,75 eurocent.
Ook heb ik deze oorbellen besteld. Ik vind ze heel leuk alleen het enige wat ik wel jammer vind is dat de vleugeltjes dezelfde kant op wijzen. Ook deze waren maar 0,99 dollarcent.

Bestellen jullie wel eens iets op Ebay?
Liefs, Laura

4 opmerkingen:

  1. super leuke sieraden. Ik heb nog nooit iets op Ebay besteld maar ik ben het wel van plan
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh leuk zeg! ik wil heel graag wat via ebay bestellen alleen ik kan niet met paypal betalen. :(.

    BeantwoordenVerwijderen