zaterdag 31 maart 2012

Mini shoplogje; 31-3-12

Heeei, vandaag ben ik wezen shoppen in Rotterdam Zuid en ik heb een aantal dingetjes gekocht en dat wil ik eventjes aan jullie laten zien!


Allereerst ben ik bij de Pimkie geweest, daar kom ik normaal nooit omdat de Pimkie niet in de stad zit van Rotterdam maar vandaag ben ik naar een winkelcentrum geweest in Rotterdam en daar hadden ze dus de Pimkie. Ik heb bij de Pimkie 2 aankoopjes gedaan:


Als eerste heb ik dit shirt gekocht. Het is een beetje een beige achtige kleur met een oranje, bruine print erop en het doet me een beetje denken aan een indianen printje en dat vind ik erg leuk. Ik heb hem expres 1 maat groter gekocht zodat hij een beetje wijd valt. Ik ga hem denk ik combineren met een kort spijkerbroekje (met nu nog een zwarte panty/maillot eronder) en beige AllStars. Hij was 16,99.













 Daarna zag ik ook dit shirt bij de Pimkie hangen. Ik vind hem echt super leuk! Het is een crème shirt, ook al lijkt hij op de foto wit maar dat komt waarschijnlijk door het licht. Ik denk dat ik ook deze ga combineren met een korte broek alleen dan ga ik denk ik dit shirt in mijn broek stoppen in plaats van eroverheen en dan met witte AllStars. Deze was 12,99.













 Toen ging ik naar de H&M. Daar heb ik als eerste deze licht roze, kanten top gekocht. Ik heb een paar dagen geleden ook iets gekocht wat hier op lijkt maar dat was een hempje met een ritsje en bij dat hempje kon ik er geen ander kleur hempje onder aan trekken omdat er al 1tje onder zat vast genaaid, dus vandaar! Hier kan ik namelijk wel een ander kleur hempje of shirt onder dragen. Waarmee ik dit ga combineren weet ik eigenlijk nog niet.. Hij was  14,95.





















 En als laatste heb ik ook nog dit hempje/singlet bij de H&M gekocht, ik hou normaal niet van doodshoofdjes maar deze is zo vrolijk! Ook deze top lijkt wit maar hij is in het echt crème. Dit hempje kan ik eigenlijk met best wel veel gaan combineren denk ik! Deze was 9,95.















Dit was het alweer, het was niet veel maar ik wilde het toch laten zien!

Liefs, Laura

2 opmerkingen: